Відбулась: 25.02 о 14:00

Епатаж, експеримент, перфоманс: Джон Кейдж

Музика
Академічний курс
Місце Освітня станція 31в1
вул. Пушкінська 31в1

Тривалість 2 години з перервою

Намагаючись одним словом передати сенс музичної п’єси Джона Кейджа "4 хвилини 33 секунди" (1953), Аллан Капроу ввів до культурного лексикону термін "хепенінг". І це далеко не все, чим сучасне мистецтво зобов’язане Кейджу. Експеримент і епатаж стали другим ім’ям американського авангардиста, який долав класичні уявлення щодо законів композиції, природи самої музики та найменшої її структурної одиниці – звуку. Прихильник східної філософії, він послідовно втілював постулати дзен-буддизму, відшукуючи музику там, де годі й чекати: у шурхоті партитурних аркушів, вуличному шумі, звуках "підготованого фортепіано" і… у тиші, яка, ніколи не будучи абсолютною, в той же час, за переконанням Кейджа, – є справжньою, кінцевою метою музики.

Лектор

Ірина Ягодзинська

Кандидат мистецтвознавства, музикознавець.   Закінчила історико-теоретичний факультет Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, згодом аспірантуру на кафедрі історії зарубіжної музики. Захистила кандидатську дисертацію на тему «Музичне та вербальне у процесі смислового становлення художнього тексту (Р. Вагнер – Т. Манн – Б. Бріттен)». Працювала у Національній музичній академії України імені П.І. Чайковського, а також в Київській муніципальній академії естрадного та циркового мистецтв ім. Л.Утьосова. З вересня 2015 року працює старшим викладачем на кафедрі теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка. Розробник низки курсів з теорії та історії музичного мистецтва, автор наукових статей з питань семіотики, проблем взаємодії вербальних та невербальних художніх практик.

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Освітня станція 31в1 вул. Пушкінська 31в1

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті