Відбудеться: 8.02 о 15:00

Приборкування норовливої: «Рінальдо» Георга Фрідріха Генделя

Місце Освітня станція 31в1
вул. Пушкінська 31в1

Тривалість 2 години з перервою

Як стати успішним у 26 років в Лондоні на початку XVIII століття? Наприклад, створити італійську оперу та настільки вірно використати всі можливості, що назавжди завоювати серце великої театральної нації. Звісно, такий приголомшливий успіх не всім до смаку, але яка різниця, якщо Cara sposa, Venti turbini, врешті-решт, Lascia ch'io pianga співає півміста? Втім, Lascia ж вже була у «Тріумфі Часу та Правди», а відому презентаційну арію Арганта співав колись Поліфем…Чому плагіат у бароко зовсім не вважався плагіатом та як комерція пліч-о-пліч іде зі справжнім мистецтвом говоритимемо на лекції. А також слухатимемо та з'ясовуватимемо: хто ж таки кращий із сучасних контратенорів у мистецтві безкомпромісного оплакування в знаменитій Cara sposa.

Лектор

Анна Гадецька

Закінчила історико-теоретичний факультет Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, згодом аспірантуру на кафедрі теорії та історії культури цієї ж академії. Захистила кандидатську дисертацію на тему «Бальні танці як явище культури Романтизму в творчій біографії М. І. Глінки».   Працювала журналістом та автором програм класичної музики на Першому національному телеканалі. Нині – старший викладач кафедри теорії та історії культури Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського.   Автор та ведуча багатьох мистецьких проектів, присвячених старовинній музиці. 

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Освітня станція 31в1 вул. Пушкінська 31в1
Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті