Відбулась: 3.10 о 19:00

Опера як новий формат: чому забаганка флорентійських інтелектуалів підкорила світ.

Місце Простір "Між вухами"
Київ, вул. Козацька, 119А

Тривалість 2 години з перервою

Практика інтелектуальних товариств, започаткована блискавичними Медічі у Флоренції, створила культурний прецедент – подібні мистецькі осередки почали з’являтися і в інших італійських місцинах. Маючи спрагу до античного спадку, члени подібних товариств усіляко намагилися відтворити величний дух давньогрецької драми, натомість створили – оперу. В дивовижній мантуанській Accademia degl’Invaghiti («Академії Зачарованих»), якою опікувалася родина знаменитих герцогів Гонзагів, судилося опинитися одному із найбільших музичних геніїв всіх часів – Клаудіо Монтеверді. Монтеверді, не маючи практики в щойно віднайденому флорентійцями Пері та Каччіні оперному жанрі, одразу вдалося створити шедевр. Саме його «Орфей», який побачив світ 1607 року, й до тепер є беззаперечним орієнтиром для всіх подальших розмірковувань про сутність жанру опери. Як і чому – переконливо розповідає монтевердієвська музика.

Лектор

Анна Гадецька

Закінчила історико-теоретичний факультет Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, згодом аспірантуру на кафедрі теорії та історії культури цієї ж академії. Захистила кандидатську дисертацію на тему «Бальні танці як явище культури Романтизму в творчій біографії М. І. Глінки».   Працювала журналістом та автором програм класичної музики на Першому національному телеканалі. Нині – старший викладач кафедри теорії та історії культури Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського.   Автор та ведуча багатьох мистецьких проектів, присвячених старовинній музиці. 

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Простір "Між вухами" Київ, вул. Козацька, 119А

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті