Відбулась: 7.11 о 19:00

«Дуб і жолуді»: Глінка, great five, Чайковський

Музика
Академічний курс
Місце Освітня станція 31в1
вул. Пушкінська 31в1

Тривалість 2 години з перервою

Навряд чи Е.-Т.-А. Гофман розраховував, що вигаданий ним персонаж іронічного музиканта-романтика, багатостраждального композитора, доля якого — боротися з «вітряками», перетвориться на культурний символ епохи. Адже образ капельмейстера Йоганнеса Крейслера ініціював появу низки художніх втілень, а ще — за його подобою ткалися творчі біографії цілком реальних митців. Яскравим прикладом є неординарна постать Густава Малера — композитора, духовні ідеали якого належали ХІХ століттю, а засоби їх втілення дивовижно передчували століття ХХ. Утім, властиву вигаданому Крейслеру самоіронію у власній творчості Малер переводить до нового смислового виміру — гротеску, що з усією силою викриває трагедійність світобачення митця пізньоромантичної доби.

Лектор

Анна Гадецька

Закінчила історико-теоретичний факультет Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, згодом аспірантуру на кафедрі теорії та історії культури цієї ж академії. Захистила кандидатську дисертацію на тему «Бальні танці як явище культури Романтизму в творчій біографії М. І. Глінки».   Працювала журналістом та автором програм класичної музики на Першому національному телеканалі. Нині – старший викладач кафедри теорії та історії культури Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського.   Автор та ведуча багатьох мистецьких проектів, присвячених старовинній музиці. 

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Освітня станція 31в1 вул. Пушкінська 31в1

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті