Музичні гротески пізнього романтизму: Густав Малер – Культурний Проект
Відбулась: 10.11 о 14:00

Музичні гротески пізнього романтизму: Густав Малер

Музика
Академічний курс
Місце Освітня станція 31в1
вул. Пушкінська 31в1

Тривалість 2 години з перервою

Він був першим, тому будь-яка історія російської музичної культури ХІХ століття не обійдеться без згадки про нього, нарівно як без неї не обходиться жодна розмова про історію цілої європейської музичої культури тієї ж доби. Ще за життя Глінці визначили долю першопрохідця-патріарха, чим суттєво вплинули на сприйняття та розуміння творчості: ставши першим, Глінка мав лишатися орієнтиром для наступних поколінь композиторів. У другій половині ХІХ століття це покоління, зокрема, згуртувалось у неформальне об’єднання із дивною на сьогодні назвою «Могучая кучка». Їх було п`ятеро і вони (в минулому музиканти-аматори) створили професійний back-ground російського музичного світу другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Але там само і в той же час був і Чайковський, котрий мав інші погляди на музичну ідеологію сучасності, хоча так само обожнював Глінку, врешті-решт промовивши закарбовану в історії фразу про «дуб і жолуді», тобто Глінку і його музичних нащадків. Потужний піар, вибухова творча енергія, а згодом загальноєвропейський успіх зробили з great five'вівців та Чайковського легенд. Радянські часи відшліфували певні міфологеми до блиску. А що ж було насправді? Як слухати, що думати і чому захоплюватися цим дивовижним сузір’ям слов’янських романтиків?

Лектор

Віталій Вишинський

Композитор, музикознавець, піаніст. Кандидат мистецтвознавства. Член Національної спілки композиторів України. Стипендіат Міжнародного вагнерівського товариства. Доцент кафедри теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтв Київського університету імені Бориса Грінченка. Лектор відкритого лекторію про музику «Звук», організованого OK projects.   Закінчив композиторський факультет Національної музичної академії України імені П.І. Чайковського, згодом аспірантуру на кафедрі історії зарубіжної музики. Захистив дисертацію на тему «Симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера: рух як структуруючий та музично-драматургічний фактор».   Є автором камерно-вокальних, камерно-інструментальних та симфонічних творів, які виконують на фестивалях сучасної музики в Україні та за кордоном. Має наукові публікації у фахових та спеціалізованих виданнях.

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Освітня станція 31в1 вул. Пушкінська 31в1

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті