Відбулась: 1.03 о 07:00

Звукове безмежжя середньовічного світу

Музика
Академічний курс
Місце Online
Worldwide

Тривалість 2 години з перервою

Долаючи століття, григоріанський хорал лишався сакральним музичним символом християнської церкви Західної Європи. Його універсальність та еластичність загальновідомі, адже що може більш точно віддзеркалити єдиного Бога та єдину Церкву як не освячені одноголосі мелодії, що вони в незмінному вигляді наслідуються з покоління до покоління!? Кому була вигідна подібна уніфікація церковних піснеспівів і яким чином вона впродовж століть впливала на формування музичного простору не лише сакрального, а й профанного світу Західної Європи – питання, які бентежно розв’язують медієвісти й до сьогодні. Буремний та витончений, очевидний та парадоксальний світ середньовічних звуків, що лунали в церкві та поза її межами, вміщує творчість одного на диво сучасного автора – Гійома Машо. Його знахідки принципово змінюють уявлення про музичний час та простір, становлячи зразок справжньої авторської гранично інтелектуальної творчості. Твори Машо про воєнні події та кохання, творчість та мелонхолію життя черговий раз дозволяють пересвідчитися у подібності смакових звичаїв людей різних тисячоліть...

Лектор

Анна Гадецька

Закінчила історико-теоретичний факультет Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, згодом аспірантуру на кафедрі теорії та історії культури цієї ж академії. Захистила кандидатську дисертацію на тему «Бальні танці як явище культури Романтизму в творчій біографії М. І. Глінки».   Працювала журналістом та автором програм класичної музики на Першому національному телеканалі. Нині – старший викладач кафедри теорії та історії культури Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського.   Автор та ведуча багатьох мистецьких проектів, присвячених старовинній музиці. 

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Online Worldwide

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті