Відбудеться: 4.05 о 17:00

Вольфганг Амадей Моцарт. Ідоменей

Музика
Спецтема
Місце Освітня станція 31в1
вул. Пушкінська 31в1

Тривалість 2 години з перервою

Титульна подія очікуваного Зальцбурзького фестивалю 2019, вражаючий та вже знайомий театральній Європі тандем Теодора Курентзіса і Пітера Селларса, що відзначився злободенним прочитанням іншого шедевру – останньої опери генія «Мілосердя Тіта» позаминолого року, врешті решт – дебют улюбленця фестивальної публіки Селларса, котрий, за власним зізнанням, йшов до цієї вистави без малого 20 років – ось неповний але вичерпний перелік причин якщо не вирушити в Зальцбург в серпні, то принаймні ще раз звернутися до оперного тексту Моцарта і розчути глибину і досконалість його міркувань при природу насильства, війни і само собою – любові, відкрити ще одну філософську притчу про силу людського духу, втілену композитором у власній візії ідеального театру доби Просвітництва.

Лектор

Ірина Ягодзинська

Кандидат мистецтвознавства, музикознавець.   Закінчила історико-теоретичний факультет Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського, згодом аспірантуру на кафедрі історії зарубіжної музики. Захистила кандидатську дисертацію на тему «Музичне та вербальне у процесі смислового становлення художнього тексту (Р. Вагнер – Т. Манн – Б. Бріттен)». Працювала у Національній музичній академії України імені П.І. Чайковського, а також в Київській муніципальній академії естрадного та циркового мистецтв ім. Л.Утьосова. З вересня 2015 року працює старшим викладачем на кафедрі теорії та методики музичного мистецтва Інституту мистецтва Київського університету імені Бориса Грінченка. Розробник низки курсів з теорії та історії музичного мистецтва, автор наукових статей з питань семіотики, проблем взаємодії вербальних та невербальних художніх практик.

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Освітня станція 31в1 вул. Пушкінська 31в1
Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті