Відбулась: 25.06 о 10:00

День 4. Неоімпресіонізм. Тулуз-Лотрек, Сезанн, Сьора, Сіньяк, Кросс

Місце Освітня станція 31в1
вул. Пушкінська 31в1

Тривалість 2 години з перервою

10:00 – 11:00 Лекція 5. Неоімпресіонізм. Тулуз-Лотрек та реклама Прекрасної епохи (Н. Романова).

11:00 – 11:30 Перерва на каву.

11:30 – 12:30 Лекція 6. Сезанн і сезанністи. (Н. Романова)

13:00 – 14:00 Обідня перерва.

14:00 – 15:30 Практичне заняття: Поль Сезанн – суть речей через яблука та груші (О.Садовенко).

Що саме ми будемо досліджувати на практичному занятті?

Натюрморти Поля Сезанна і те, як він працював з кольором та формою. Чому фактура стає не важлива, а світ нагадує кристалічну структуру і діють змінені закони перспективи. Роздивимося, як мазком Сезанн ліпив кольоро-форму і спробуємо зрозуміти, чому на написання яблука може знадобитися близько 100 сеансів.

Як це відбуватиметься? 

Напишемо з натур короткочасний етюд з кількох яблук на білому рушнику, керуючись етюдами Сезанна і фрагментами його натюрмортів, та пробуємо змішати на палітрі сезаннівські кольори. Під час роботи читаємо тексти художника.

Що для цього потрібно взяти з собою

  1. Папір для олійних фарб А4 (¼ аркуша паперу для олійних фарб)
  2. Папір для рисунку А3 – 3 аркуші
  3. Набір художніх матеріалів (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки, вугілля натуральне, гумка)

15:30 – 17:00 Практичне заняття: Неоімпресіонізм – живописна утопія (О. Садовенко).

Що саме ми будемо досліджувати  на практичному занятті?

Картини, етюди та малюнки неоімпресіоністів – Жоржа Сьора, Поля Сіньяка, Анрі Кросса і спробуємо через текст Поля Сіньяка  та власну практичну роботу зрозуміти їхнє відношення до кольору і визначимо, яка назва підходить більше – пуантилізм, дивізіонізм чи неоімпресіонізм.

Як це відбуватиметься? 

Ми копіюватимемо етюди і малюнки Жоржа Сьора і детально роздивимось картину «Недільна  прогулянка в Гранд-Жатт» та підготовчі матеріали до неї. і працюватимемо над власним розумінням кольору і практичним використанням його можливостей.

Що для цього потрібно взяти з собою

  1. Папір для олійних фарб А4 (¼ аркуша паперу для олійних фарб)
  2. Папір для рисунку А3 – 3 аркуші
  3. Набір художніх матеріалів (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки, вугілля натуральне, гумка)

Лектор

Наталія Романова

Старший викладач Національного університету театру, кіно і телебачення  ім. І.К. Карпенко-Карого та викладач Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури. Працювала тривалий час у Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику. Публікується в часописах «Галерея», «Народний депутат», «Антиквар», окремі публікації є в інших періодичних виданнях і збірках матеріалів наукових конференцій. Закінчила мистецтвознавчий факультет Київського державного художнього інституту.

Лектор

Оксана Садовенко

Художник, дослідник, розробник курсів з вивчення історії мистецтв для дорослих "Історія мистецтва власноруч. Теорія і практика" та дитячих програм "На ти з Матіссом", "Історія мистецтв через образи і речі", "Дітям про мистецтво". Закінчила Національну академію образотворчого мистецтва та архітектури.

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Освітня станція 31в1 вул. Пушкінська 31в1

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті