Відбулась: 23.06 о 10:00

День 2. Клод Моне, Огюст Ренуар, Едгар Дега

Місце Освітня станція 31в1
вул. Пушкінська 31в1

Тривалість 2 години з перервою

10:00 – 11:30 Лекція 2. Людина та її оточення у творчості імпресіоністів (Клод Моне, Огюст Ренуар, Едгар Дега).  (О. Баршинова)

11:30 – 12:00 Перерва на каву.

12:00 – 13:00 Практичне заняття:  Клод Моне – як миттєве зробити вічним (О. Садовенко).

 

Що саме ми будемо досліджувати  на практичному занятті?

Як Клод Моне працює кольором та досліджує зміни світло-повітряного середовища в серіях картин, через які миттєві кольорові враження отримують продовження і стають вічними, неважливо, що це – ранковий туман над морем чи різнокольоровий дим на вокзалі Сен-Лазар.

 

Як це відбуватиметься?

Ми детально роздивимося серії Клода Моне і кожен слухач спробує створити кольорову схему улюбленої серії, написавши кілька маленьких етюдів. Вчимося працювати з палітрою, створювати кольорові заміси і тренувати власне відчуття кольору.

 

Що для цього потрібно взяти з собою?

  1. 8 аркушів паперу для олійних фарб  формату А6 (1/2 аркуша)
  2. Набір художніх матеріалів  (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки)

 

13:00 – 14:00 Обідня перерва.     

14:00 – 15:30 Практичне заняття: Огюст Ренуар – краса і радість життя перш за все (О. Садовенко).

 

Що саме ми будемо досліджувати  на практичному занятті?

Найрадісніші картини художника від «Мулен де ла Галет» і «Жабника» до короткочасних етюдів  і те, як Огюст Ренуар працював з рефлексами, бліками і сонячним світлом, коли зображувва людські обличчя і пейзаж.

 

Як це відбуватиметься?

Через копіювання невеликого фрагменту однієї зі знаменитих пленерних картин художника. Працюватимемо з кольором та досліджуватимемо зображення обличчя, де, здається, зникає чіткий малюнок і лишається сонячне світло, настрій, і радість життя.

 

Що для цього потрібно взяти з собою?

  1. Папір для олійних фарб А4 (¼  аркуша паперу для олійних фарб, або полотно 20х30)
  2. Набір художніх матеріалів (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки, вугілля натуральне, гумка)

 

15:30 – 17:00 Практичне заняття: Едгар Дега – композиція для миті і імпресіонізм в приміщенні (О. Садовенко).

 

Що саме ми будемо досліджувати  на практичному занятті?

Композиції картин Едгара Дега з зображенням балету, малюнки танцівниць і те, як художник передавав рух та ефекти сценічного, штучного освітлення. Як художник перетворював декорації на таємничий світ і знаходив, де за лаштунками опери можна втілити пленерну програму імпресіоністів.

 

Як це відбуватиметься?

Створимо копію роботи Едгара Дега, аналізуючи композицію, спробуємо побачити  вплив фотографії та японського  мистецтва  і кольорове вирішення з ефектом штучного, але імпресіоністичного освітлення, і будемо вчитися, скопіювавши  кілька швидких  малюнків художника.

 

Що для цього потрібно взяти з собою

  1. Папір для олійних фарб А4, (¼  аркуша паперу для олійних фарб, або полотно 20х30),
  2. Папір для рисунку А3 – 2 аркуша
  3. Набір художніх матеріалів (набір олійних фарб, розчинники, пензлі, палітра та олійниця, мастихін, серветки або ганчірки, вугілля натуральне, гумка)

Лектор

Оксана Баршинова

Історик мистецтва, завідуюча відділом мистецтва ХХ - початку ХХІ ст. Національного художнього музею України. Куратор виставок сучасного мистецтва в НХМУ. Викладач кафедри теорії та історії мистецтва НАОМА. Автор публікації у фаховій та популярній пресі з питань сучасного мистецтва України.

Лектор

Оксана Садовенко

Художник, дослідник, розробник курсів з вивчення історії мистецтв для дорослих "Історія мистецтва власноруч. Теорія і практика" та дитячих програм "На ти з Матіссом", "Історія мистецтв через образи і речі", "Дітям про мистецтво". Закінчила Національну академію образотворчого мистецтва та архітектури.

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Освітня станція 31в1 вул. Пушкінська 31в1

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті