Останнє слово завжди за куратором. Чому історія мистецтва ніколи раніше не потребувала цієї постаті – Культурний Проект
Відбулась: 21.03 о 17:00

Останнє слово завжди за куратором. Чому історія мистецтва ніколи раніше не потребувала цієї постаті

Місце Національний музей Тараса Шевченка
бул. Тараса Шевченка, 12

Тривалість 2 години з перервою

Завжди цікаво спостерігати за появою нового феномену в мистецтві, особливо без якого неможливо уявити сучасну художню практику. Кураторство – один з таких феноменів. Сьогдні є куратори-музейники, є інституційні куратори, але на професію ця діяльність перетворюється лише тоді, коли з`вляєтья поняття вільного кураторства. Першим вільним куратором став Харольд Зеєєман, а його знаменита виставка "Коли відношення стають формою" (1969) відкрила нову сторінку в історії мистецтва. Лізавета Герман, що написала першу в Україні дисертацію про кураторство, розкаже, чому сучасне мистецтво так потребує фігури куратора та від чого, власне, він став вільним ще тоді, у 60-х.   Лекція читається російською мовою.

Лектор

Лізавета Герман

Кандидатка мистецтвознавства, незалежна кураторка, арт-критикиня видання "Українська Правда. Життя". Досліджує історію кураторства та художніх виставок міжнародної та української арт-сцени, а також неофіційне радянське мистецтво. Співредакторка книг "Мистецтво українських шістдесятників" (Основи, 2015) та "Decommunized: Ukrainian Soviet Mosaics" (Основи/DOM Publishing, 2017). Разом з Марією Ланько заснувала дослідницьку медіа-платформу "Відкритий архів". Співкураторка виставкового простору та кураторської лабораторії "Галерея в Домі Майстер Клас". Співкураторка програми "Сучасне мистецтво" в Kyiv Academy of Media Arts. 

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Національний музей Тараса Шевченка бул. Тараса Шевченка, 12

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті