Відбулась: 19.10 о 16:00

Фовізм. Експресіонізм. Нові дикі. Верховенство кольору в картині

Тривалість 2 години з перервою

"Уявити світ таким, яким нам хочеться", — під цими словами художника Андре Дерена могли б підписатися багато хто з художників початку ХХ століття. У 1905 – відкрився “осінній салон”, де голосно заявили про себе фовісти, а вже у 1906 в Німеччині була створена група "Міст" та в 1911 – "Синій вершник". Картини фовістів залишали у глядача відчуття енергії та пристрасті, і французький критик Луї Восель назвав цих живописців дикими звірями (фр. les fauves). Це було реакцією сучасників на екзальтацію кольору, "дику" виразність фарб. Так випадково висловлювання закріпилось як назва усієї течії. Проте будь-які сміливі експерименти різко припинилися у 1933 році, коли влада оголосила експресіонізм поза законом. Кампанія проти його представників увінчалася цинічною акцією 1937 року, під час якої було конфісковано 650 творів мистецтва з 32 музеїв Німеччини. "Дегенеративне мистецтво" – таку назву отримала виставка робіт, більшу частину якої складали полотна художників, що належали до таких напрямків, як імпресіонізм, дадаїзм, кубізм, фовізм, сюрреалізм, експресіонізм, Баухаус. Виставлені на ній картини підлягали знищенню.   Лекція читається російською мовою.

Лектор

Наталія Романова

Старший викладач Національного університету театру, кіно і телебачення  ім. І.К. Карпенко-Карого та викладач Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури. Працювала тривалий час у Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику. Публікується в часописах «Галерея», «Народний депутат», «Антиквар», окремі публікації є в інших періодичних виданнях і збірках матеріалів наукових конференцій. Закінчила мистецтвознавчий факультет Київського державного художнього інституту.

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Музей російського мистецтва

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті