Відбулась: 26.04 о 16:00
Відбулась: 28.04 о 22:00

Постімпресіонізм. Втеча

Цим художникам чомусь стало затісно у межах нововідкритого і ще актуального методу, який почав потроху ставати і модним. У 80-х рр. ХІХ ст. імпресіоністи почувалися фаворитами візуальної моди, і не лише у Франції. Та знайшлися ті, хто пішов ще далі у напрямку до різкішої суб`єктивності артистичного висловлювання. За те, щоб писати так, як відчувають непрофесійні Гоген і Ван Гог заплатили життям – фізичним і психічним. У Сьора і Сезанна життя склалось простіше: вони не здійснювали далеких мандрівок у екзотичні країни, під пекуче сонце, що майже засліплює глядачів. Однак і вони змушені були відчувати себе якщо не втікачами, то вигнанцями із столичних галерей. Тому за терміном «постімпресіонізм» ховається і жорстка аналітика «нового погляду», і межова нестримність «нової колористики», і гротескні портрети, і еротизм неєвропейської наготи. Вони не були модерністами, але без них модернізму не було б.   Лекція читається російською мовою.

Лектор

Наталія Романова

Старший викладач Національного університету театру, кіно і телебачення  ім. І.К. Карпенко-Карого та викладач Національної академії образотворчого мистецтва і архітектури. Працювала тривалий час у Національному Києво-Печерському історико-культурному заповіднику. Публікується в часописах «Галерея», «Народний депутат», «Антиквар», окремі публікації є в інших періодичних виданнях і збірках матеріалів наукових конференцій. Закінчила мистецтвознавчий факультет Київського державного художнього інституту.

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Музей російського мистецтва

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті