Відбулась: 19.10 о 22:00

Зародження пластичних інновацій. Російський аванґард

З 1905 по 1910 роки в західноєвропейському мистецтві відбувається радикальна зміна естечних настанов: французькі фовісти та німецькі експресіоністи повністю переглядають ставлення до кольору та малюнку, кубізм звільняє живопис від "чуттєвості", абстраціонізм – від предметності, футуризм, чиї інновації знаходяться за межами власної виразності, вносить у мистецтво дух нігілізму та агресії. Стан, у якому зрештою опиняється образотворче мистецтво ХХ століття, можна назвати перманентною естетичною революцією.Феномен мистецтва ХХ століття, що визначають терміном "російський аванґард", не співвідноситься з якою-небудь конкретною художньою програмою чи стилем. Цей термін остаточно закріплюється за радикальними новаторськими течіями, що складаються в мистецтві Російської імперії в довоєнні 1907-1914 роки і що виходять на авансцену в роки революції, а досягають зрілості у перше післяреволюційне десятиріччя. Різноманітні течії художнього аванґарду об'єднує рішучий розрив не лише з академічними традиціями й еклектичною естетикою 19 ст., але й з новим мистецтвом стилю модерн.

Лектор

Олена Боримська

Мистецтвознавець, викладач курсів з “Мистецтва ХХ ст.”, “Музеєзнавства”, “Мистецтва Cтародавнього світу” в Національній академії образотворчого мистецтва і архітектури, куратор виставкових проектів «Реалізми ХХ ст.”, “Сімейна художня традиція”, “Мистецтво “Срібної доби”, “Ангел і демон” (колекція творів М.О.Врубеля) в Київському музеї російського мистецтва, куратор соціально-культурного проекту “Арт-Міст”, завідувач науковим відділом експозиційно-виставкової роботи Київського музею російського мистецтва.   “Лише збагнувши сутність інновацій художньої практики авангарду, можна зрозуміти мистецтво сьогодення.”

Місце проведення

Лекцiя проводиться у Музей російського мистецтва

Лекція минула

Зареєструйся та отримуй
більше матеріалів
та інших можливостей! Зареєструватися на сайті