Навчання
Офлайн або онлайн
/

Музика в кіно: чути і бачити

Музика
Усі ми дивимось кіно. Але чи здатні ми слухати його та чути? Сприймати музику у кіно не як звуковий фон, а важливу частину сенсів? Розуміти, як кадр у поєднанні зі звуком впливають на наше сприйняття фільму та задум режисера?

Ідея курсу у тому, аби показати єдність візуального та звукового у кіно. Пояснити виразові засоби музики у кінематографі. Змістити фокус на звук у кадрі, який зазвичай лишається поза увагою, та навчитися чути і бачити кіно одночасно.
5 лекцій, початок 14 березня
Click to order
Ваше замовлення
Total: 
Ваше ім`я
Ваша електронна адреса
Ваш телефон
З якого ви міста?
Промокод

Про курс

Звук рідше потрапляє у фокус дослідників кіно та кінокритиків, і глядачі втрачають частину важливих сенсів та сприймають звуковий фон переважно емоційно. Завдання курсу – змістити цей фокус у бік аудіального та розібратися разом з експертами з вічним тандемом музики і кіно. А у результаті – навчитися чути і бачити кіно одночасно.

П’ять лекцій курсу охоплять різні підходи до теми музики у кіно:
• музика академічної традиції в межах одного фільму (2001: Космічна Одіссея)
• музика одного композитора в різних кінопідходах (Бетховен)
• оперна традиція у кіно (творчість Лукіно Вісконті)
• авторський стиль роботи із запозиченою музикою (режисер Йоргас Лантімос)
• західноєвропейська музика у корейському кіно.
Відомий французький композитор і дослідник звуку в кіно, Мішель Шіон, вважає однією із ключових категорій кіномистецтва “аудіовізуальний контракт”. Тобто те поєднання візуального та аудіального, яке народжується виключно у створеному просторі кінострічки. Звук поза кадром, як і кадр поза звуком впливатимуть на глядача інакше, ніж у нерозривному поєднанні.
Як буде проходити курс
До кожної лекції ви отримаєте презентації, перелік матеріалів та літератури для самостійного опанування. Записи лекцій та усі додаткові матеріали курсу будуть зберігатися у вашому особистому кабінеті
Додаткові матеріали
Курс з 5 лекцій
Лекції проходитимуть офлайн у Освітній станції 31В1 та у режимі онлайн-трансляції щопонеділка о 19:00. Тривалість однієї лекції — 2 години з перервою. Якщо ви купуєте онлайн-трансляцію курсу, ви зможете переглядати лекцію наживо або у записі з наступного дня. Усі записи лекцій зберігаються у особистому кабінеті та будуть доступні впродовж року з моменту покупки
Після закінчення курсу усі слухачі, незалежно від формату участі (офлайн або онлайн) отримають сертифікат про його закінчення
Сертифікат

Чим цікавий цей курс

/
Курс корисний усім, хто захоплюється кіно та музикою, адже запозичена музика у фільмах часто відіграє важливу роль
/
Ви навчитесь дивитися фільми з широко відкритими вухами, глибше розуміти їх сенс та задум режисера
/
Це нестандартний погляд на кіно з фокусом на його аудіальну складову

Програма курсу

14.03 | 1 ЛЕКЦІЯ........
Фільм. 2001: Космічна Одіссея
Цей фільм Стенлі Кубріка є хрестоматійним з багатьох позицій. Не виключенням є робота із запозиченою музикою, яка є одним із центральних компонентів драматургії фільму. Порівняння залучених творів поза кінопростором і всередині нього дозволить усвідомити художню виразність різних епізодів стрічки. Як космос стає затишним? Як проявити велич творення? Як поєднати неосяжні часи і простори? І врешті, як викликати емпатію до штучного інтелекту? Дослідимо ці питання на лекції
21.03 | 2 ЛЕКЦІЯ.........
Композитор: Людвіг ван Бетховен
На IMDB можна побачити, що музика кілька тисяч разів потрапляла до кіно. Це не випадковість, адже тут є своя логіка. Три топоси, властиві музиці Бетховена найчастіше потрапляли до світових кіношедеврів. Чи можна створити антиутопію без “Оди до радості” з Дев’ятої симфонії? Як еротичне та порнографічне зробити ліричним? Чому без міфу Бетховена немає кінематографу? Буде багато Бетховена, Бетховена і кіно, Бетховена у кіно
28.03 | 3 ЛЕКЦІЯ.........
Опера: Лукіно Вісконті
Опера і кінематограф – найбільш споріднені мистецтва. Це аксіоматичне твердження проявляє життєтворчість італійського аристократа Лукіно Вісконті. Фільмографія Вісконті від першого до останнього фільму просякнута оперними референсами. Чому Вісконті неможливий без опери? Де шукати “Травіату” у кіно? Як створити оперну драматургію в кіно без цитування оперних текстів? Ми обговоримо список опер та рекомендованих до перегляду фільмів Вісконті
04.04 | 4 ЛЕКЦІЯ.........
Режисер: Йорґос Лантімос
Грецький режисер Йорґос Лантімос знову актуалізував світ античної трагедії. Як відомо, вона неможлива без музики. Так само неможливий без аналізу музичної складової кінематограф режисера. Які міфи приховані у сюжетах стрічок Лантімоса? Як міфічний простір утворюється через музику? Як поєднати міф та історичну реконструкцію? Як створити відчуття священного трепету античної трагедії?
11.04 | 5 ЛЕКЦІЯ.........
Географія: кіно Південної Кореї
Кореєць Пон Чжун Хо у 2020 році з фільмом “Паразити” отримав декілька “Оскарів”. І хоч за музичне оформлення стрічки “Оскару” не було, залучена режисером музика європейської класичної традиції відіграє важливу роль у фільмі. Те саме можна сказати про музичний компонент серіалу “Гра в кальмара”. Чому корейському кіно потрібна європейська музика? Чи є зв’язок “Гри в кальмара” та “2001: Космічна Одіссея” Кубрика? Чому варто розібратися із “opera seria”, щоб повною мірою “насолодитися” кульмінаційною сценою “Паразитів”? Спробуємо зрозуміти секрет успіху корейського кіно
Лектори курсу
Гадецька Анна
Кандидатка мистецтвознавства, в. о. доцента кафедри теорії та історії культури Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського; програмна директорка Open Opera Ukraine; кураторка циклу “Оперні вечірки” у Культурному Проекті; експертка у царині оперної та старовинної музики.
Островський Олександр
Аспірант кафедри теорії та історії культури Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського; співзасновник і автор медіа The Claquers; куратор студентського кіноклубу “Octopus”.
Локація:
Освітня станція 31В1 – сучасний простір у затишному дворику центра Києва з терасою та камерною атмосферою.
Формат навчання
Курс розрахований для будь-якого рівня знань. Мова викладання — українська
Після покупки ми запросимо вас до телеграм-групи курсу, де на вас чекає спільнота однодумців, спілкування та додаткові матеріали
Формат офлайн: кількість місць на курсі у форматі офлайн обмежена. Ми проводимо лекції, дотримуючись усіх рекомендацій МОЗ, здійснюємо регулярну санітарну обробку лекційної зали та дезінфекцію всіх контактних поверхонь
Формат онлайн: переглядати лекції курсу ви можете у режимі реально часу або у записі на наступний день. Усі лекції будуть доступні у записі у вашому особистому кабінеті гарантовано впродовж року
У разі недобору слухачів на курс, він буде скасований, а сплачені кошти повернені у повному обсязі
Якщо ви маєте додаткові питання, радо відповімо на них за телефоном (095) 493 04 04 або у месенджерах соцмереж
Музика в кіно
Реєстрація на курс
Ваше ім`я
Ваша електронна адреса
Ваш телефон
З якого ви міста?
Ціна для Ранніх Пташок діє до 11.03.22
3 000 грн
Лекції в Освітній станції 31В1
3 500 грн
1 500 грн
1 800 грн
Онлайн-трансляція курсу
Не готові придбати курс одразу або маєте запитання – зареєструйтеся, ми зв'яжемося з вами